onsdag 26 mars 2008

Take me to the boats

Jag vill skriva så mycket. Det är allt jag känner för, att skriva vad jag tycker om precis allt och allihop. Tanken med denna blogg var egentlgien att jag skulle ha den just i det syftet. Men det funkar ju förstås inte i längden. Så länge det finns männiksor som läser vad jag skriver kommer det aldrig vara 100% oberört med tankar på vad andra kommer tycka om mina texter. Därför inhandlade jag en ny dagbok igår, ni ser den på bilden. Jag blev kär första gången jag såg den, tror det var runt två veckor sedan. I den ska jag "släppa loss" och bara skriva massvis med coola fakta som bara jag vet om att det står där . Det gillar jag. Men jag älskar att även skriva i min blogg, det är roligt om någon läser och tar del i mina oftast så onödiga synpunkter.
För övrigt så gav jag Adam hans två dagar försenade födelsedagspresent (alien vs predator 2-dvd och 100 kr). Han blev mycket glad och bidrog automatiskt till att jag kommer få en god natts sömn. /dina

1 kommentar: