tisdag 18 mars 2008

Drip drop teardrop

Jag har en hemsk känsla utav smärta i munnen och halsen, egentlgien hela kroppen. Inte ens kittlande på ryggen ger den njutning den borde, istället käns det som en kniv. Jag tror jag börjar bli sjuk och det är allt annat än vad jag vill ta tag i nu. Jag vill ha min death cab for cutie t-tröja, en stor kopp med kaffe (lite mjölk) med en seg chokladruta som tilltugg och jag vill ha dig här. Det skulle verkligen göra allt så mycket bättre.
Det gör mig frustrerad att jag går i skolan då jag inte har någon aning om vad jag samlar poäng till. Jag har absolut ingen som helst aning om vad jag vill eller ens kan bli i framtiden! När jag tänker mig om cirkus 10 år blir jag bara rädd, eller äcklad kanske är mer rätt ord. Allt jag ser är mig själv som plusjobbare på ICA, eller Konsum om jag har tur, och som kedjerökare. Som avslut och som viktig info, albumet Grand Turismo är guldvärd!
/dina

1 kommentar: