måndag 24 mars 2008

Bultande hjärta

Nu var det dags igen, svenska skogsplantor kommer att ta över och regera i större delen utav mina drömmar även detta lov. Biverkningar är bl.a stela leder, förfrusna fingrar, sömnbrist, fysisk försvagning, socialt umgänge = 0 och mindre respekt för vuxna. Har man jobbat en dag med Camilla och "storrökaren" kan man inte annat än tycka synd om dem.
Påsken har sett bra ut! Påskägg, matfester, sång och massvis med härligt umgänge har förekommit. Och på söndag ska jag till något festligt ställe med mina vänner för att äta och se på fotboll.

En hälsning till min bror Adam som idag fyller 11 år. Grattis. Trots att du större delen utav din tid är en plåga så har du samtidigt dina ljusa stunder som tillslut gör allt värt mödan. Kom ihåg att jag älskar dig, det är därför jag blir så arg på dig hela tiden. /din storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar