lördag 22 mars 2008

Starter

Mogonen har tagit sin start och när jag tog mig tid till mitt morgontoalettbesök hittade jag en skvallerplaska och började lätt bläddra i den. Så mycket skit de tar sig tid att skriva om! Inte nog med att det är högst ointressant att se vilka som var på en stor grillfest av något slag eller att Tony i Let's Dance är "kär" i sin danskollega Christina, de skriver artiklar som lyder: EXTRA, PRINS CHARLES NOBBAR GÅSLEVER!

I artikeln skriver de att han tycker det är djurplågeri att tvångsmata fåglarna för att få fram denna maträtt och de påstår också att sveriges kungafamilj minsann inte har tagit sitt förnuft till fånga gällande denna fråga ännu. Men som ett sista försök att rädda sitt skinn lägger de in en liten rövslickarrad i stil med: ..men pressavdelningen upplyser att gåslever är mycket sällsynt på den kungliga menyn. Min fråga är, who cares?

Ute är det snöstorm och har varit i två dygn nu. Följder av den globala uppvärmningen? Tror ni att växthuseffekten kan rubba en människas psykiska stabilitet i hjärnan, så att den typ ruttnar? I så fall är min broder drabbad i högsta grad! /dina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar