tisdag 11 mars 2008

Stay out of trouble

Dagen började ganska dåligt. Ni vet när man vaknar av att man på riktigt mår illa bara vid tanken på att man måste upp och åka till skolan, idag var en sådan dag. Jag stannade alltså hemma från kören. Från 11.45 fortsatte min dag som den skulle. Matematik med älskade Susana som är så besviken på mig (hon verkar mordbenägen), engelska med Hanna som tvingar mig hålla ögonen öppna för att se på det vedervärdiga programmet Monte Pyton, och så de underbara textlektionerna med Jon där jag dessutom fick bra betyg för min analys.
401 kom i lagom tid och jag åkte ut till Linsdal för att umgås med Jörg, Helen, Philip och Max. De åker till Kina och stannar där 15 dagar framåt. Tråkigt om ni frågar mig, kommer verkligen sakna er. Mamma kom och hämtade mig strax efter 21.00, jag slängde mig ur bilen men ångrade mig tillslut. Och sen verkar Annie bitter på oss allihop men jag har ingen aning om varför så I don't give a damn.
/dina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar