tisdag 18 mars 2008

Paralyzed

Snart påsklov, det är vad jag säger till mig själv varje morgon när jag går upp.
Idag ska jag till tandregleraren och fästa min tandställning, jag blir alltså officiellt geek. Lite spännande må jag säga. Men vad är det frågan om med all denna snö som bestämde sig för att komma igår! Jag hatar snö, det var påväg att bli vår och såklart kommer det snö i mitten av mars. Jag har fått tillbaka min Cardigansabstinens, och Peñate är fortfarande lite av en favorit. Och Elins cykel har blivit lite våldtagen och kan aldrig användas mer. Ibland kan man fundera över vad det är för slags liv människor har. "Vad ska vi göra idag? Kan vi inte gå och ta sönder lite cyklar?", eller? Och jag vill få igenom min plugg nu, men 6mm är tydligen inte 6mm utan snarare 8mm har jag lärt mig nu. Så jag ska försöka töja örat ytterligare lite till idag.
Ciao! /dina

3 kommentarer:

  1. 1. du blir en snygg geek
    2. jävlarna ska dödens dö
    3. snön kan försvinna
    4. din töjning är sjukt snygg!!
    :*

    SvaraRadera
  2. då är jag värsta supertönten ju :(

    SvaraRadera
  3. ja det kanske du är. men då är du också supercool, för om du inte lagt märke till det så är geeklooken rätt inne nu. :)

    SvaraRadera