torsdag 6 mars 2008

How the days don't past

Susana är besviken på mig..
Ett ruttet g+ fick det minsann bli på det senaste provet, jag ska tala om att det var även jag som kände mig besviken. En våg av ångest sköljde över mig och jag kände ett tag att jag nog skulle hoppa av gymnasiet. Men sådant går alltid över, åtminstånde den värsta reaktionen, så nu har jag istället bestämt mig för att räkna fram ett mvg på nästa prov.
Imorgon åker jag och grabbarna till ljungby för att leda lovsången på ett mitterminsmöte och kommer hem på söndag eftermiddag någongång kan jag tro. Just nu känns det som om att åka iväg ett tag vore sunt för min del. Dock utan mina glasögon, härliga huvudvärk. (sad)

If it makes scense, it wouldn't be love. And if we can't do it, it can be done.
It only takes a while to fix your heart. I know you know I miss you, but you can't imagine.
/dina

3 kommentarer:

  1. Betyget hänger ju inte bara på ett prov, du fixar det :):*

    SvaraRadera
  2. "dina, jag är besviken på dig.." finns bara ett ord: ägd. ^^

    SvaraRadera