tisdag 4 mars 2008

Matinee


Jack Penate är fantastisk. Vad mer kan man skriva? Det vet inte jag, men Jon kräver en finskriven sida med tankar och åsikter om hans album som heter Matinee, därav namnet på detta inlägg. Egentligen skulle jag kunna skriva om hur mkt jag suktar efter Penate, att hans scottska accent kan få mig att göra vad han vill, och att hans mysigt halvsluskiga stil, där hans skägg gör det mesta utav jobbet, är precis vad jag vill ha hos en man. Men jag vet inte, lite för avslöjande?
Matematikprovet gick inte bra. Jag torskade ganska regält och gjorde fel som jag ve r kligen inte hade behövt gjort. Jag är nästan för dum för min intelligens. I nte för att låta självg
od, men om jag hade möjligheten skulle jag kunna bli vår tids kvinnliga Eistein. Men som sagt, en ren omöjlighet då en liten klantighet är aktiverad i min hjärna. Otur..
Som en liten tröst till mig själv skriver jag att jag fick mycket bra kritik om min "Jag tycker inte om kaffe"-krönika. Och ikväll tänker jag vinna mer pengar i poker. Tills vidare /dina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar