söndag 30 mars 2008

Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Dynamite, Kalmars porraffär, ägs utav en fräck familj från trekanten. Jag och mina kompisar brukar hänga där och se på piercingsmycken och diverse coola prylar. En trevlig affär faktiskt, väldigt sexuell. Bakom kassan brukar man stötapå deras två barn, cirkus 10 och 12 år, som sitter och kikar fram. Lite kaxiga verkar de vara men säkert hur trevliga som helst. Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig i frågan om det är ett lämpligt ställa för dem att vistas på. Det känns en aningen olustigt, men i det stora hela tycker jag det kvittar.
Jag har funderat och därför kommit fram till att jag nog ska bli som min moster Arja, ensam. Kanske flytta till Köping också, där blir det inga problem. /dina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar