måndag 15 september 2008

Leaning against the wall

Irritationsfas har dragit igång och jag vet inte om den är här för att stanna, det återstår att se. Det gäller att försöka fånga ljusglimtarna i vardagen har jag hört. Dagens stråle var utan tvekan snygg-Per. Vår idrottslärare som jag snabbt som ögat skulle ta om chansen dök upp. Madeleine Ross var lite av ett guldkorn idag också. Med engagemang från hjärtat hörde vi henne vråla "bollen är min!" x antal gånger, vi kunde inte annat än le. Idrottslektionen hade dock bara varat i ynka 60 minuter när jag satte mig på min cykel för att återvända till mitt tidigare tillstånd. Snygg-Perseffekten var som bortblåst på några sekunder. /dina

1 kommentar:

  1. Snygg-per, NEJ.
    Madeleine Ross, vilken jävla stjärna i taket hon är alltså!
    "KOM IGEN NU TOVEEEEEEEEEEE" haha. dör lite inombors för det är så fint :D

    SvaraRadera