onsdag 10 september 2008

Dom som försvann

De där jävlarna tar upp allt för stor tid av min uppmärksamhet. Det bara händer. Är de inom synhåll riktas blicken snabbt dit och jag ställer in mig på defensiv. Vad tänker de göra, de där satarna? Ge mig ondablicken, fälla krokben på mig, rycka in mig in på dass för att trycka ner skallen i bajsvatten? Kidnappa mig med en vit skåpbil fullastad med torteringsmaterial? ... SAW?
Inget har i för sig hänt, ännu. Möjligen några av de där blickarna, utan tvekan med lite extra hat i, men inget mer än så. Det skiner ju som grönt neonsken runt deras egocentriska småhjärnor som tyder på att man ska akta sig för dem om man inte vill ha en fläskläpp som heter duga. Inte för att jag inte skulle kunna klå dem, de flesta av dem är ju solstickepojkens penis till storlek. Men riktig våld är inte min favorit, så låt oss undvika det. /dina

2 kommentarer:

  1. Scary :S nä, våld löser ingenting >_< *vuxenpoäng*

    Du kan klå dem verbalt och psykiskt!

    SvaraRadera
  2. nä inte så scary egentligen, jag är helt enkelt bara fånig. överdriver stort och i mängder. :D

    SvaraRadera