lördag 20 september 2008

Början av granskning A Schulman

"...och vem är det egentligen som är självupptagen herr hästansikte?"
Elakheter går alltid hem hos läsare, lika självklart är det att det dimper ner elaka svar i kommentarspalterna. Jag tycker att lite mer ilskna kommentarer är okej, rent av roande oftast, så länge det inte är någon som passar på att utnyttja sin möjlighet till att vara anonym. Då vill man gråta, stackare. Utdraget ovan skrevs tyvärr av en anonym, en arg sådan och jag tycker det är synd att personen i fråga inte skrev sitt namn. Visst hade det givit mer styrka och självsäkerhet i orden "herr hästansikte", då? Mycket roligt val av uttryck måste jag få säga. Cred till dig din fega jävel. /dina

4 kommentarer:

  1. Alex Schulman är jävligt skön.

    SvaraRadera
  2. vad är det som är så skönt hos honom då?

    SvaraRadera
  3. Hans attityd. Att han inte beter sig efter normen, utan säger vad han vill till vem han vill. En kille skriver och berättar att han tänker stämma alex för ärekränkning. Istället för att ångerfullt be om ursäkt och nåd för att undkomma, uppmuntrar han istället honom till att stämma honom, och får killen att inse hur pinsamt det egentligen vore att stämma honom.

    SvaraRadera
  4. Hans attityd, som du menar är så bra, resulterar i uttalanden som "Martin Stenmark, du vet, fittan" i direktsändning. Och jag säger det igen, det kanske är roligt till viss del men till den större ser jag än så länge ingenting att applådera åt.
    Låt mig dra klichén! Om det var dig han kallade fitta live, hade du sett det sköna i honom fortfarande? Det hela påminner lite om mitt inlägg om Idol. Laglig mobbning, eller något.

    SvaraRadera