lördag 20 september 2008

Calle

Jag kanske bara har dålig smak, tänker mig att det är vad jag kommer få höra efter detta inlägg. Men nej, efter att ha läst mer av Calle känner jag snarare besvikelse än bekräftelse på alla de lovord jag fått höra om honom. Jag kanske förväntade mig för mycket, vilket jag också säkert kommer att få höra. Men fan, han kan skriva bra men kräver inte innehållet en viss standard? "Jag och min gudson" känns, om ni frågar mig, inte speciellt givande. Ni frågar inte mig, kommer ni vilja säga nu. Nej jag vet, men jag sa om. Håll i hatten Alex, du är nästa under bevakning. /dina

3 kommentarer:

  1. det känns tungt i mitt hjärta att du inte ser vad jag ser, Det känns tungt i mitt hjärta att du inte ser gudomligheten i dessa bröder änsålänge. Ge det tid! Du kan bara inte missa det!

    SvaraRadera
  2. Fast jag tycker inte du ska granska och spejja. Vadå granska? Det är en humorsajt och den skall man läsa för att skratta, ha roligt och koppla av! Läs alla inlägg från början! (he-he) och så borde du verkligen läsa Style By Mats-Mats blogg och om du INTE skulle tycka om 1000apors bloggar kanske du tycker om all TV som visas.. eller listan på de 100 roligaste youtube-klippen.. eller kanske nyheterna. Det finns något för alla på den sajten, det lovar jag dig :)

    SvaraRadera
  3. haha jag är så öppensinnad jag bara kan, signe. promise!

    SvaraRadera