onsdag 1 oktober 2008

Än så länge

Han sa så, pappa.
"Nu är internet inkopplat hos dig än så länge."
Jag vet inte vad han menar med än så länge, ingen vet. Jag vet inte om jag borde veta eller om jag vill veta. Än så länge... Menar man inte då temporärt, för tillfället? Att mitt internet kommer att tas bort, igen? Brr, scary. Men tills dess, tills än så länge visar sin innebörd skall jag försöka ta tag i denna blogg. Det är lite torka, jag vet. Brist på tankar. Jag har slutat tänka. Flyter med strömmen, går under beteckning nobody och hatar i tysthet fjortisniorna som åker samma buss som mig, 7.44 . Lindsdal är för övrigt okej. Min hund har fallit i depression. /dina

1 kommentar:

  1. ååhåå, du har alltås kommit till lindsdal,o ft du inte har sagt något! du ve tatt jag vill ha en fet jävla uppdatering av vad osm händer i CENTRUM!! det vet du!

    SvaraRadera