tisdag 21 oktober 2008

40 ögon/dag

Imorgon är det dags för mig och klass mp07a att ta bussen till Stockholm. Och 07c. Dock ser nog fler än bara jag resan som med klass 07a och inte 07a och c. De är ett överflöd och kommer förmodligen stå för irritationsobjektet de kommande tre dygnen. Kommer ni ihåg inlägget där jag nämnde citaten från trafikantkunskapen? Mhm..
Jag åker i helgen vidare till Göteborg för några dagar men på lördagen hoppas jag att ni svarat på nedanstående frågor. Ni är i genomsnitt 20/dag som läser, mer än så vet jag inte. Tråkigt, kan jag tycka.

1. Jag säger cigarett och du säger..?
2. Jag säger religion och du säger..?
3. Jag säger yrke, inriktning och du säger..?
4. Jag säger GossipGirl och du säger..?
5. Fitta eller framstjärt?
/dina

7 kommentarer:

  1. 1. förbjudet, annars måste jag bjussa en viss man på utomlandsresa
    2. har förstört så mycket, blä
    3. ångest
    4. långt blont hår och klänning
    5. FITTA

    SvaraRadera
  2. 1: Usch
    2: kristendomen
    3: att man ska ha bestämt sig när innan man fyllt tjugo!
    4: fyfan
    5: Fitta

    SvaraRadera
  3. 1. Jag säger cigarett och du säger..?
    ja tack
    2. Jag säger religion och du säger..?
    är inte så insatt så borde nog inte säga något alls
    3. Jag säger yrke, inriktning och du säger..? inget, skulle avslöja mig själv då
    4. Jag säger GossipGirl och du säger..? om det inte finns något annat på tv så, har inte lyckats fastna för varken tv-serien eller böckerna
    5. Fitta eller framstjärt?
    haha fitta, framstjärt låter ju bara löjligt
    //anonym

    SvaraRadera
  4. 1. Glöd
    2. Krig
    3. Konstnär
    4. Fjortis
    5. Helt klart framstjärt...NOT!

    SvaraRadera
  5. 1.Ja
    2.Nej
    3. Slacker av värsta sort
    4. Ja
    5.fittja

    SvaraRadera
  6. 1. Jag säger cigarett och du säger..?
    Yummie
    2. Jag säger religion och du säger..?
    Yack
    3. Jag säger yrke, inriktning och du säger..? Hmmm...
    4. Jag säger GossipGirl och du säger..? Jeeeeees
    5. Fitta eller framstjärt?
    tihi
    //anonym

    SvaraRadera
  7. 1. galet farligt
    2. galenskap
    3. no se
    4. nej tack.
    5. köttgylf.

    SvaraRadera