fredag 29 augusti 2008

Mannen i den vita hatten (16 år senare)

Mina tårar är mina att ge vem som helst.
Mina tårar var mina att ge vem som helst.

Det finns låtar som är som gjorda för mig, för stunden. Ni har säkert också kännt så ett antal gånger. Det är som om någon förstår dig fullständigt. Och jag ska tala om för er att Kent, älskade Jocke Berg, har förstått mig sedan början, gör det än idag och som det ser ut nu, kommer alltid att göra.. Inte kan jag annat än slå ihop mina händer, föra isär dem och upprepa i oändlighet om jag vill ge dem den applåd de förtjänar. Fan vad bra alltså. /dina

2 kommentarer:

  1. sv: jag skyller inte någonting sånt på henne, hon är säkert en jätte bra lärare, men de e lite svårt att koncentrera sig. Och jag vet att jag e inte den enda som tycker det, de andra i klassen tog upp det på lotsen. Men jag vet inte, det är mitt intryck nu i början iallafall o visst kan de förändras men då får hon dämpa sig lite faktist

    SvaraRadera
  2. Att ta upp det med henne istället för hos lotsen, är ju ett bra tips.

    SvaraRadera