fredag 18 april 2008

New slang

Snart åker jag och alla dudes till Nyttorp, eller Löttorp. Jag kommer inte ihåg namnet men jag vet att det är en liten stugsamling ute i skogen där vi ska hänga hela helgen och ha det jättetrevligt. Jag ska alldeles strax packa och kila ner till affären för att plocka på mig massa godis. Skitbra Dina, bli fet då! Jag köpte en klänning på Carlings idag. Den är grå och fin.

gold teeth and a curse for this town were all in my mouth only, I don't know how they got out, dear turn me back into the pet I was when we met I was happier then with no mind-set /dina

3 kommentarer:

  1. nyttorp är precis där jag bor! haha mmmlantis man är alltså

    SvaraRadera
  2. Mycket fina töjningar (för det antar jag att det är?) var kan du tänkas ha hittat smycket? :) Jag har letat länge och väl efter ett sådant! (som inte är gigantiskt)

    SvaraRadera
  3. Tackar och bugar! Smycket har jag hittat i kalmars porraffär, med andra ord Dynamite. Det ligger på Ölandsgatan. Sist jag kollade hade de utbud från 6mm och uppåt. Lycka till med letandet!

    SvaraRadera