söndag 27 april 2008

A call to apathy

Min tröja har coolt mönster och den kommer naturligtvis från hms herravdelning. Jag gillar stället mer och mer för varje gång jag besöker det och inte är det sällan. Köpte den underbara parfymen DKNY som luktar äppel eller nåt. Och Åhlens har ett fantastiskt utbud på fina trosor så jag köpte mig en näve 3 för 100, igen. Jag tror shoppandet är en slags kompensation för något, typ killar. Hoppas jag blir kär snart, i alla fall innan jag flyttar. Annars blir det troligtvis nudlar och knäckebröd för en lång tid. /dina

2 kommentarer:

  1. flytta? knäckebröd?

    SvaraRadera
  2. ja! nudlar och knäckebröd är billigt och bra när jag flyttar hemifrån och inte har pengar, speciellt eftersom jag troligtvis kommer spendera allt jag har på kläder. i'm sick..:(

    SvaraRadera