lördag 12 april 2008

Mr Crowley

Jag är jättre trött. Jag är jätte trött för att jag sover för lite, trött för att jag har för mycket i skolan just nu, väldigt väldigt trött på mamma som är så förbannat otrevlig hela tiden och trött på att tänka så mycket. Jag blev skittrött då jag skrev ett svar till Sami som säger att mina argument inte håller för att jag inte baserar mina åsikter kring hans kretsar. Väldigt trött efter att ha tänkt igenom en försöka-låta-smart-svarskommentar och printat ner den. Väldigt trött på att det mest blev sktisnack och ingen som helst logik i kommentaren eftersom jag är så trött. Och jag är mest trött på att jagg blivit så himla elak. Jävligt trött på att inte förstå varför jag blir elak .

Jag är trött på att oroa mig för att vara elak, så jag ska inte vara det mer.
(förlåt om jag varit elak) /dumdina

1 kommentar: