måndag 7 april 2008

"män ÄR roligare än kvinnor"..so?

Läste bland några krönikor igår kväll och fann en ung man på myspace vars rubrik hette "En gång för alla: män ÄR roligare än kvinnor" Man blir rent ut sagt förbannad när man är brud och läser något så otroligt dumt och självupphöjande! Åtminstone först, tills man börjar tänka utanför ramarna kring kriget mellan män och kvinnor. Då kanske man, som jag, kommer i underfund med att män överlag faktiskt har en tendens att fåtill de där roliga bajskämten som inte hade låtit hälften så roligt från en kvinnas mun. Men det gör väll ingenting. På samma sätt som jag kan ha det mycket roligare med killar kan jag samtidigt aldrig ha det där trevliga och fjantiga som kommer fram när jag är med tjejer. Det är två helt skilda saker och jag älskar det!

Påtal om humor, förstora bilden och försök hitta det roliga. /dina

1 kommentar: