onsdag 30 april 2008

Girl on the wing

Åker till Holsby Brunn idag med konfirmanderna. Ska bli väldigt kul men knäppt på samma gång. Känns som om jag blir lite av en "bov" bland alla troende. Jag vill ta upp massa diskutioner som jag vet inte kommer leda någon vart, bara irritation och bråk. I två år har jag gett hela kristna grejen en chans och ändå kommer jag fram till sutsattsen att allt är skitsnack. Hur kommer det sig? Har "gud" övergivit mig? En rolig sak är att jag förmodligen skulle få ett svar i stil med "Du är inte tillräckligt öppen för gud (eller jesus, jag har aldrig fattat skillnaden), han finns alltid där." Åååååååå. Vad ska man säga till ett sådant svar? Typ, du har fel?
Det fula med läger som dessa är att man ska försöka vara sig själv samtidigt som man ska se till att passa in. Men det kommer bli en bra vecka, goda vänner och gratis mat.

Om jag behöver nås så har jag telefonen med mig. /dina

1 kommentar:

  1. THe Shines! skitskumt, satt och läste en recension på just den skivan för 2 minuter sen i en gammal Gamereactor!

    SvaraRadera