onsdag 7 november 2007

Varning för ras





Dina läppar som längtat iväg säger "Allting är bra, det tog lite kraft, men trots allt var det skönt att det gick som det blev, att det blev som vi sa"
Jag vill säga nåt nytt, men det känns inte lönt. Du har nån i handen..
Bästa vän, det är du. Du ska kunna tala till mig om allt, precis allt och jag ska kunna ta till mig minsta lilla uttalande på bästa möjliga sett. För jag vill vara din bästa vän, jag vill räcka till. Det ska gå, det är så det funkar. Jag litar på dig, jag förstår inte men jag tror dig.


Världen är ganska hemsk. Finsk pojke går och skjuter 8 andra på hans skola.
Är det inte sånt som händer i USA? Inte bättre, men mindre chockerande kanske.


Halsen min skriker efter vatten då jag fortsätter tvinga den sjunga i orimliga höjder.
Nu är den i protest, och jag har all förståelse.
Jag ska inom en snar framtid fästa löshår bland mitt riktiga, gratis. Så varför inte tänker jag.
Blir det fördärvat är det ju bara att rycka av det. Det är ju bara löshår.

Gårdagens inköp; Röd kofta på Carlings (underbar), 299:- och lite annat.
/dina

2 kommentarer:

  1. varning för ras lyssnade jag en massa på på gran canaria, inte så passande kanske, men det får mig verkligen att tänka på det. ring mig i helgen, jag ska till farmor och behöver nån i min ålder att snacka med.

    SvaraRadera
  2. oh min pingla, jag saknar dig.
    jag kan dessvärre inte ringa dig i helgen, är i Dalarna då. Men jag har mobil om du vill betala kostnaderna. :)

    SvaraRadera