fredag 2 november 2007

Ochrasy

Bekräftelse, är det något vi är snåla med att ge eller gör man helt enkelt inget för att förtjäna det?
Jag pratar om bekräftelse om att man har gjort något bra, eller att man är bra på något eller rent av bra för någon.
Vore det inte uppskattat att då och då få höra; Jag tycker om dig eller vad snäll du är etc?
Att få höra det från någon som verkligen menar det, och som verkligen borde mena det
tror jag ger ett mycket gott självförtroende i längden.
Allt snack om vad man gör för misstag hit och dit, vad ger det egentligen mer än skuldkännslor.
Kritik är alltid bra, bara det kommer från två synvinklar, lite variation. Så det blir en viss ballans.

Jag ska till Vasa ikväll, tycker om gemenskapen och den positiva stämninen där.
Vågar man hoppas på lite mer klarhet? Vi får se.
Grannarna över mig har sexuellt umgänge..

Jag vill presentera min far, en bra man.
Han är skylldig till mina stora påsar under
ögonen så fort jag drar på smilbanden.
Men jag älskar pappa ändå.















/dina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar