torsdag 1 november 2007

Torsdag

Idag har jag varit hurtig och tränat två timmar.
Först gick man på jakt i staden efter tävlingskläder (disco), för att efter det ta tag i själva dansen. Ännu större utmaning, och det visade sig defenitivt under träningens gång.
Kl 15.30 cyklar jag vidare till Friskis och Svettis och tömmer mig på ännu mer kalorier.
Observera att jag, dumt nog, varken hade hunnit äta eller dricka något förren jag kom till sista passet. Illa.
Inte för att jag anser att denna info är relevant..


Något skandalöst däremot är att när jag vart på kort besök hos tandläkarn idag fick jag veta att jag förmodligen kmr få räls på underkäken. Fy fasen i helsike.
Jag vill inte förudmjuka de som har tandslällning, men hur snyggt är det egentligen?

Ikväll ska jag se film med mina män och deras gäster och därefter kura under täcket med Philip och Heroes i skärmen.


Tufftuff. /dina

2 kommentarer: