torsdag 15 november 2007

Samson




Att älska någon så mycket och samtidigt inte kunna vara med personen är nog bland det sjukaste. Utan sunt förnuft hade jag nog legat i min natt-shirt, drunknat i mina tårar i tankar om allt vi aldrig kommer få, i en lång framtid.
Men en klok människa sa till mig att göra det motsatta, och jag tror jag ska fullfölja rådet.
Konstigt nog mår jag ganska bra och jag tror att det här är rätt. Det kunde varit värre, som man brukar säga.


Danstävlingen i Åmål:
Jag gör det kortfattat, för annat skulle nästan vara en omöjlighet.
Jag kom inte vidare i något moment. Jag erkänner, men till mitt försvar kan jag faktiskt komma med att jag tävlar mot ungdom+vuxen, och de har tränat sen de var runt 5 och belv tvingade av sina crazy-mödrar.
Därimot ska jag tala om för er att resan, och tävlingen framför allt, var ett rent nöjje!
Därför ska jag tävla i Gbg i januari, par i street med Carro bl.a. Om det går bra kan man ju undra, men jag ska bara koncentrera mig på att vara rak i ryggen, hålla fakesmilet högt och njuta.
/dina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar