lördag 17 november 2007

Could get used to this

Dagens inköp blev ett par mörkbruna läderskor, halvlåga och klassiga.
Lite mainstream möjligen, men är det vinter så är det och är man på stan med mor så är man.
Inhandlade även tofflor (ska byta ut mina lila-luddiga i skolan), och ett par tummvantar.
Moster kom hit idag från Köping, hon är så kort och söt! Hoppas på att bli lika liten i hennes ålder. (53)
Jag känner att jag kanske kan börja få lite mer connection med mor, i samtal menar jag. Härligt, jag älskar mamma.
Kyrkan med gossarna ikväll, monopol sägs det på msn och jag röstar intensivt för det.
Jag känner mig på gott humör idag, halleluja.


Har du tips på snygga jeans? Skriv i kommentarer om så är fallet.
Ni får hemskt gärna skriva iaf.

/dina

2 kommentarer:

  1. michaela har ju alltid snygga byxor, checka med henne ;)

    SvaraRadera
  2. jag känner av en viss sarkasm, kan jag ha rätt? ;)

    SvaraRadera