måndag 30 juni 2008

You and me and everyone we know

När jag sitter och stirrar in i skärmen över det vida internätet kan jag fundera över konstiga saker. Idag kom jag fram till att bebisar oftast faktiskt bara är jättefula. Inte alls söta som bebisar påstås ska vara. Och jag kom fram till att fan vad irriterande om man får en ful bebis och ändå kommer folk och säger "vad söt", då ljuger de dig rakt upp i ansiktet. De säger bara att ungen är söt för söt är vad bebisar ska vara och har du inte fått en söt bebis är den misslyckad. Så, säger de inte "vad söt" har du misslyckats, men de ljuger förmodligen i alla fall. /dina


Fin, verkligen.

3 kommentarer:

  1. Detta måste vara ett av de bästa blogginlägg som jag nånsin läst ^^ EVER! :P Creds till dig!

    SvaraRadera
  2. Problemet är bara att du vet aldrig vad andra tycker, dom kan ju ha olika åsikter än vad du har(förhoppningsvis.

    SvaraRadera
  3. Nej, jag vet vad alla tycker. Så är det.

    SvaraRadera