måndag 16 juni 2008

If there is a chance

Jag hoppas på att denna sommar blir den absolut bästa någonsin. Jag hoppas att det händer något, att jag träffar någon eller att jag gör något som ändrar min vardag. Jag vill nå höjden av spänning. Jag hoppas att jag kommer så nära den önskan som möjligt. Under min väntan ska jag jobba hos mamma och pappa för att samla ihop mina resebesparingar. Jag och Jakob ska nämligen planera en resa till Gran Canaria för att hälsa på Jacob. Höst eller posklov, det återstår att se, men jag är lika uppspelt som ett barn påstås vara under julafton. Dock längtar jag inte alls till jul. Med tanke på vilka ofantligt fula vintrar vi har här hemma nuförtiden tycker jag vi kan skita i hela grejen. Nackdelen med sommar är att jag äter, hela tiden. Juni, Juli, Augusti är mina fettomånader. Jag käkar som om jag hade en dvala att göra mig redo inför, November, December, Januari, Februari, (Mars?) Det är många månader, många månader innebär mycket mat. Jag hatar vinter. Sommar för evigt, because you'r worth it. /dina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar