lördag 14 juni 2008

Middle of nowhere

Vad anser du är din bästa egenskap, sa han... Försök själv. Det är inte så lätt som man kanske kan tro. Jag blev stum, kugghjulen i skallen hade tvärstannat och ett larm utlöste sig tjutande, förtvivlat. Jag drog såklart till med något, ni vet, som delvis stämmer och lät rätt just då. Men jag kommer forttfarande inte på något. Det är fortfarande en liten del av hjärnan som är stilla, skriker efter hjälp och förstånd. Ärligt talat, gör jag någonting som spelar någon roll och samtidigt är bra? Kan jag säga, med handen på hjärtat, att jag är bra? Kan du?

Följande personer: Jonas Danielsson, Ellen Nilsson, Philip Schulz, Clara Jervelind, Rebecka Elm, Linnéa Blomgren, jag vill säga grattis, ni har nu tagit er student eller fyllt 17 år. Hoppas ni får en skön sommar, lika skön som jag har i avsikt att ha.Men kom ihåg, nu har ni ett år mindre kvar att leva. Med tanke på död, släng ett öga på min spalt "DU BORDE LÄSA" och ge dig tid att göra det också. Bra bloggs är de allihop men jag hänvisar idag till "Death by death". /dina

3 kommentarer:

  1. jag ska bli lite nyttigare varje år och på så sätt leva i all evighet moahahahahahahaha

    SvaraRadera
  2. I all evighet eller inte, fortfarande ett år mindre. ;)

    SvaraRadera
  3. Oj, fan vad fel det där blev först -.- det får duga med följande istället även om du nu hittar det på din mail också =)

    Jag sa vad jag tyckte, men jag har nog ändrat mig och vågar påstå att din bästa förmåga är den som skriker "SJÄLVINSIKT" samt att du inte vågar välja bara en av alla dina bästa.

    SvaraRadera