söndag 1 mars 2009

EN SÅDAN

"Men fixar du några schyssta brudar tills ikväll då så ringer jag om några timmar?"

Sätet precis bakom mig satt en sådan. Ni vet, ett sådant äckel med fettigt svart hår som man kan tro har överdrivet med gelevax i det när det faktiskt bara är "ren" smuts. Ni vet, en sådan som går som en grottmänniska med ryggskott. En sådan som har cirkus sju storlekar för stora byxor och en jacka tio storlekar för stor. En som har den äckliga versionen av bond-småländskan i sitt tal och som av någon anledning gärna brölar med den i bussen som om den vore något att skryta om. Ni vet, en sådan. Idag var jag så sugen på att skada en sådan så brutalt att jag förmodligen skulle åkt in i fängelse om jag hade skridit till verk. /dina

2 kommentarer:

  1. Det enda man med säkerhet kan anta är att det hade varit värt att slå ner en sådan organism. Däremot är det inte lika säkert att anta att det skulle vara värt att åka in för ett sånt äckel.
    De är inte värda ett skit, de förvärrar samhället.

    SvaraRadera