tisdag 10 mars 2009

Dom kallar mig smutser

Just nu är jag allt mellan förbannad och förtvivlad. Riktigt arg, ledsen, gråtfärdig, utmattad, jag har inte kunnat sova och är allmänt frustrerad. Men mest av allt är jag något ofattbart besviken. Än så länge är det mina spekullationer som skapar storm. Jag måste lugna ner mig. Måste ta frustrationen när den är nödvändig. Men på ett hörn känns den absolut nödvändig redan. Jag är en jävel på att spekullera bra och att ofta ha rätt. Nu är det en av få gånger jag hoppas att jag har fel. /dina

5 kommentarer:

  1. Jag vet inte, men det kanske finns någon anledning till att du känner som du gör, eller?

    SvaraRadera
  2. OM det finns! Men jag väljer att ta upp det sen, om det visar sig att mina misstankar stämmer.

    SvaraRadera
  3. Hur gick det med dina misstankar, var det som du befarade?

    SvaraRadera
  4. Blev så nyfiken nu, kommer du att skriva om det här på bloggen?

    SvaraRadera