måndag 9 mars 2009

Cuties only

Så otrolgit mycket snygga människor det finns på bilddagboken. Jag blir helt fascinerad och kan ibland inte sluta bläddra vidare. Då framstår jag som en läskig stalker, men det handlar ju inte om det. Jag försätts bara i en trans av beundran. Och kanske avundsjuka? Det känns som om jag söker efter deras hemlighet. En böld de inte lyckats gömma med hjälp av photoshop eller misstaget att lägga ut en bild på dem rakt framifrån så man verklgien ser hur de ser ut. Äckliga. Men oftast inte alls. Oftast jävligt snygga. Jag vet inte om jag hatar eller älskar det eller om jag ens bryr mig. Jag har kanske bara brist på ämnen att skriva om. Det saftigaste hamnar trots allt i boken ingen annan får läsa. /dina

3 kommentarer:

  1. Jag bara vet att du tänker på mig när du beskriver hur du bara trycker vidare. Och du vet ju att jag är snygg, du har ju träffat mig irl!

    Själv bläddrar jag oftast förbi photoshoppade bilder, de är lika falska som det jävla samhälle vi lever i.
    Kuk åt världen. Det säger jag bara.
    Okej, kanske en viss överdrift. Men whatever ^^

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig bläddrat vidare i din bilddagbok Majk. Kan ifs bero på att du aldrig lägger upp bilder på dig själv. Förresten, I think It's you who fancy me och inte tvärtom.

    SvaraRadera
  3. Got me there... thrice!

    SvaraRadera