måndag 19 januari 2009

Påtal om Majks senaste

Jag tog denna diskussion med mor min för ett tag sedan. Jag förklarade för henne att hennes tjat om att jag är för smal och ser ut som en brud med anorexia faktiskt bara är elakt, eftersom jag inte har anorexia och att hon egentligen säger att hon inte tycker att jag är fin nog. Då fnös hon åt mig och sa åt mig att börja äta mer. Då sa jag att hon kan börja äta mindre, och tills dess ska jag kalla henne tjock-mamma. Efter den kommentaren var jag inte henne favoritmänniska på ett bra tag. /dina

(http://donttouchmy.blogg.se/2009/january/ska-du-verkligen-ha-den-dar-tartbiten.html#comment)

3 kommentarer:

  1. att kalla någon för anorexia-barn är fan inte snällt nånstans :( har själv råkat ut för det mycket

    SvaraRadera
  2. Klapplåder till Dina!
    Inte alla som vågar ta upp en sådan kamp. Eld mot eld.
    Det är bara att inse: Alla är fina som de är, även om de inte borde ta den där tårtbiten.

    SvaraRadera
  3. Ja men visst! Vill mamma vara tjock får hon väll vara det och jag ska väll få undvika det på samma gång. Eller hur? "Ja."

    SvaraRadera