fredag 30 januari 2009

Jag kommer inte ihåg namnet

De två senaste dygnen har jag lärt mig hur man använder en ölmaskin och fått spela på ett asiatiskt instrument gjort av skrot. Jag har druckit öl och lekt sanning eller konsekvens med nära och kära. Ölen kom dessvärre inte från vår fina ölmaskin och vi plockade bort konsekvensdelen från leken. Jag har lyssnat överdrivet på Bo Kaspers och Laaksos Norrköping. Jag har lyssnat på någon Lily som ger mig huvudvärk och rysninga på samma gång. Det är min ursäkt till att jag skolar idag. Ingen vidare bra sådan, det må hända. Jag kan bara hoppas att polisen godtar den när de hämtar mig med batong och pistol. /dina

4 kommentarer:

  1. Och för att komma med något stort:
    Jag har då träffat självaste Bo Kasper Sundström. :)

    SvaraRadera
  2. Hur funkade maskinen?:D
    värdelös, right?

    SvaraRadera
  3. Den verkar inte så dum faktiskt. Dock stod manualen på danska och det var en hel del pussel och 10 liter vatten skulle kokas och svalna så vi hann aldrig göra klart det. Ida och Pau ska göra det idag istälelt. Det var en bra present! Tacktacktack!

    SvaraRadera