söndag 11 januari 2009

Dina Grey

Jag vill vara som Meredith Grey, på nästan alla sätt och vis. Jag vill ha de där skumma asiatögonen hon får när hon blänger på någon. Hennes sätt att gå med hennes väldigt taniga kropp som jag liksom inte riktigt förstått mig på ännu. (Hon jobbar minst 80 timmar i veckan, super så fort hon har chansen och äter pizza i mängder. Om inte pizza tar hon något av Izzies bakverk.) Jag vill ha just de kärleksproblemen hon har med McDreamy. Och jag vill ha en Omaley som älskar mig och som låter alla andra veta det utom just mig. Jag skulle föredra att min mamma inte fick alzheimers, men hon skulle gärna få vara en legendarisk kirurg. Och jag vill ha en kines vid namn Christina som min bästa vän. Christina är fullständigt obegrilig på alla håll och kanter och har ett platt ansikte. /dina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar