onsdag 17 december 2008

Nyp mig i armen

Teaterlektionerna gav mig ett minnen. Ett lite suddigt, "...jag tillhör ju den coola gruppen.." vet jag att jag hörde. Jag vet också vem jag hörde det ifrån. Jag hamnade till min förfäran framför henne och hennes vän på 401 idag. Jag säger förfäran, inte för att jag bryr mig om henne..Vad heter hon nu igen? Jag säger förfäran, för hon ser precis likadan ut som hon gjorde för 8, 9 år sedan. Inte för att jag bryr mig om hur hon ser ut. Men jag lovar att jag hamnade i min 9 år gamla kropp igen den bussresan. Mullig, störst, okontrollerat hår och fulast kläder. /dina

5 kommentarer:

  1. Dina vi älskar dig så JÄVLA hårt!

    SvaraRadera
  2. hahaha, ida är full. jag hade nog fulare kläder skulle jag tro. men jag var totalt omedveten om det. :P jag gillade ditt okontrollerade hår. afro, fast fult.

    SvaraRadera
  3. inte för att ida inte skulle kunna skriva att hon älskade dig när hon var nykter. bara att jag vet att hon var full.

    SvaraRadera
  4. Dina, du är stencool!
    Är du pepp inför dagboken som du SNART får av mig? ;D

    SvaraRadera
  5. Ida, Pau och Majk -> Ni är ju för söta.
    Majk -> Ja Majk, jag kan knappt få en blund! Jag må vara pepp på dagboken men mest pepp på att träffa ajlajkmajkpajken!

    SvaraRadera