söndag 13 juli 2008

Ånger är livsnjutarens dessert

Vad är symptomerna för att vara med barn? Har för mig att humörsvägningar är en stor del av graviditet och det gör mig lite fundersam. Att jag skulle vara med barn är i för sig högst troligen inte alls sant, om jag inte är nästa mamma Maria som ska föda Jesus Jr. Jag äter sötsaker, saltsaker, sursaker- allt som jag kommer åt stoppar jag i mig. Inget kan hindra mig och min vällusta för mat! Speciellt kakor. Tigerkaka, sockerkaka, kladdkaka, rulltårta, cupcake, vanliga muffins, kärleksmums- you name it! Och finns det inte kakor, ja då bakar jag helt enkelt en jävla kaka som jag sedan kan äta upp. När skolan tar sin start är det inte Dina man kommer se i korridoren utan en gigantisk neger, förmodligen med en kaka eller två i handen/munnen. Och vet ni vad, bara för att förtydliga vad det är jag försöker säga här, jag åt precis en chicken mcnuggets meny. 9 bitar, pommes, liksom hela köret. Min cola är snart slut. /dina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar