onsdag 9 juli 2008

Dialog mellan älskade del x

Många av mina vänner tycker om att skylla mitt dåliga humör på en eventuell mensperiod. Dessa vänner är förstås av det manliga könet, för det kvinnliga skulle aldrig blanda in mens i varje argumenterande diskussion som en ursäkt för att de inte kan hantera den motargumenterandes argument. Denna fascination från killarnas sida när det gäller mens kan jämföras med fascinationen för bröst. Den är lika stor, ända skillnaden är att mens är äckligt och bröst är fantastiskt. Mens är blodigt och klibbigt, bröst är hand och kramvänligt.Varför denna uppmärksamhet? Mens och bröst är något män inte har! Vad ska vi tjejer fascineras av, då? En slangliknande köttig slamsa mellan benen? Eh, jättefin. /dina


(Foto: http://www.juliafullerton-batten.com)

4 kommentarer:

  1. haha! som sagt, charmerande.

    SvaraRadera
  2. va? Mens är något äckligt? Bröst är något fint? Ärligt talat, finns det inget du tycker är fint/äckligt på killar mer än snoppen? I så fall är du den ända här på jorden vill jag lova.

    SvaraRadera
  3. Läste du över huvudtaget igenom det jag skrev, eller såg du bara bröst, mens och penisdelen? Killar är fantastiska på många vis, är det det du vill höra min vän? Jag skrev att det enda en kille har vi tjejer inte har är sitt könsorgan och att den inte är så hyllad som bröst och mens är från deras sida.

    SvaraRadera