lördag 17 maj 2008

We looked like giants








Jag ska tatuera en liten serie i stil med denna åvan strax över min rumpa. Jag gillar idéen.
Jag orkar inte riktigt med att vänta på något som betyder så mycket att man måste stämpla på sig den, som om man inte skulle komma ihåg det själv i så fall. Nej, jag attraheras av det lite mer oseriösa. Det är snyggare och jag behöver inte oroa mig för att jag inte kommer stå för det när jag blir äldre. Det är en serie for gods sake, det får vara larvigt! /dina

6 kommentarer:

  1. jag föredrar den vita ninjan :)

    SvaraRadera
  2. white ninja är världens bästa serie.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dej. Varför måste skiten man tatuerar in betyda nånting? Du är grym!

    SvaraRadera
  4. Kul att hitta dig på en blogg också, dock var det via Matias. :) Tänkte bara slänga in en kommentar och säga hej.
    Härlig idé angående tatueringen! Snart ska jag också lägga mig under nålen, det kommer att bli kanon. Min tatuering har nog inte heller någon speciell betydelse, den kommer bara vara fin. Ha det bra / Kramar Liina

    SvaraRadera
  5. Hej Lina, hej! vad skulle man göra utan lille matti? :) kul att du kika förbi iaf, ska strax snoka i din blogg. puss!

    SvaraRadera