fredag 16 maj 2008

Caring is creepy

"Säg att du älskar mig" är nog den mest ruttna film jag sett. Nej, den är inte värd att kallas film. Den borde kallas skitrulle, för det är vad den är. Skitdålig! Den säger ingen vettigt över huvud taget. Ungarna kan inte svenska, vet inte hur de ska betona ord för att det ska låta normalt och de använder ord som hink istället för att säga sprit. Vadå hink liksom era äckliga jag-tror-att-jag-kan-allt-om-alla-människor!? Tror ni att ni kan komma ungdomar närmre med ert påhittade blattesvenska? Och tror ni verkligen att er film reflekterar det riktiga samhället bland unga? Jo, men ni har nog rätt. Det är inte sällan jag och mina tjejkompisar börjar dansa striptease utan musik på rasten för att förföra killarna och för att sen leka datten på en fotbollsmatch och för att slutligen bli våldtagna under en läktare, inte alls sällan!
Killar och tjejer, lyssna på mig. Ni borde ta denna film som en förolämpning, något måste göras. /dina

3 kommentarer:

  1. haha Det är verkligen sant, säg att du älskar mig är ju sjukt dålig att den blir galet undehrållande. Det är nog den som BÄST underhåller mig av liknanade filmer, typ 14 suger, fucking åmål (fast den är bäst egentligen) hiphiphora os.v o.sv.
    Och yes här kom jag och våldgästade din blogg ^^

    SvaraRadera
  2. du har rätt jennifer! och du är mer än välkommen att våldgästa min blogg! :)

    SvaraRadera
  3. På tal om dåliga filmer, What happens in Vegas var ganska kass ^^ men inte så kass som jag först trodde :P (parentes)

    SvaraRadera