tisdag 20 maj 2008

I'm not a girl (not yet a woman)

"Jag är för dödsstraff. Den som har begått ett fruktansvärt brott måste få ett passande straff. Så att han lär sig till nästa gång." Britney Spears
Matis tog upp några fula citat i sin blogg och jag kände att jag måste föra vidare i alla fall ett utav dem. Och nu när vi har läst, smakat och luktat på det..visst blir man fett irriterad? Jag har faktiskt någon gång fått höra folk påstå att Brittan är en smart affärskvinna och att jag och alla andra som inte kan se det är fulla av fördommar. HAHAHA! Jag skrattar åt allt som har med dödstraff att göra, men stjärnans uttalande är ju bara för festligt! /dina

6 kommentarer:

  1. orrrh, brittan verkar ju tänka med f**tan.

    SvaraRadera
  2. Tackar för din fina kommentar :P
    mediakomunikation är inget kul ämne iallfall inte om man har erica :(
    ha det bra ;D

    SvaraRadera
  3. Ja, Erica är förmodligen en nitlott i sig. Lite svår att förstå bl.a. ;)

    SvaraRadera
  4. Det har du väldig rätt i:P
    btw vad heter du på msn ?

    SvaraRadera
  5. Ja, för hon har ju alltid vart en bra musiker och bra förebild för alla flickor ute i världen! På tal om att vara förebild så tog jag självklart efter just henne när jag rakade mig på skallen (y) TACK FÖR ALLT, BRITTAN! :D

    SvaraRadera