torsdag 22 maj 2008

Glory days to come

Okej, jag är ofantligt förkyld. Jag kommer inte ihåg senast jag var så pass förkyld som jag är nu. Jag är väldigt plågsamt förkyld. Denna ovälkomna förkylning kom även i lagomtid inför redovisningen om vår reklamkampanj imorgon. Publiken och lärarna kommer alltså inte kunna höra vad jag säger. Mina ord kommer istället att utforma sig i stil med lätet Ron ger oss när han spottar ut sniglar i en utav Harry Potter filmerna. Mitt snigelsnack kommer ge mig och min grupp ett G och jag kommer att få bära skulden.
För övrigt så väntar Siesta på mig om mindre än en vecka och jag har satt Jakob i arbete att göra mitt tryck till min Johnossit-shirt. Jag älskar dem. Det har jag nämnt redan i början av min bloggkarriär men jag gör det igen. /dina

3 kommentarer:

  1. synd =( men lycka till imon i allafall. I´ll be there =)

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara en sak, ät apelsiner, missbruka nässpray och ät choklad. Det sista enbart för att det är gott!

    SvaraRadera
  3. du är vis Elin, jag ska följa dina råd. (i alla fall vad det gäller choklad delen) ;)

    SvaraRadera