tisdag 27 maj 2008

Jag är en vampyr

Hörde Markus Krunegård på P3 i morse och Kajsa har rätt, han är för jävla magnifik. Första gången jag hör "jag är en vampyr" och den sätter sig i skallen efter första ref. Det är att lyckas. På tal om att lyckas har jag nog gjort precis det. Medieprovet gick galant, min argumenterande artikel fick bra kritik och jag och Sofia kammade hem MVG+ i eng.nationella (taldelen.) Jag är stolt och galet glad! Imorgon 11.08 går vårt tåg mot Hässleholm, jag skall icke förneka att fjärilarna börjar fladdra i kaggen på mig. Men det är coolfjärilar. Tycker ni ska prova på ett 8 minuters träningspass på youtube. Gjorde det nyss eftersom jag inte tränat på en vecka(!) så nu är mitt samvete lite bättre. Vet inte om jag skriver innan avfärd. Vi får se. /dina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar