lördag 24 maj 2008

The ha ha wall

Du är en mycket jobbig människa, jag måste döda dig nu.

Edit: Fann oturligt nog inte låten som torrent. Jag var förmodligen inte ambitiös nog att söka igenom hela cybern. Pau, om du läser det här, lägg little green bag i vår delade mapp. Eurovisions bidrag 2008 var inte fy skam om man jämför med tidigare år. Men oj så tråkig show! Angående Sveriges placering kommer den nog sänkas eftersom Parellie är mycket fulare i förhållande till Ukrainas tvillingbidrag. Och Luuk är lika arrogant och "ohyffsad", som mamma så fint uttryckte det, som väntat. /dina

6 kommentarer:

  1. va, luuk är ju king. fan vad jag älskar luuk.

    SvaraRadera
  2. luuk är bra, men schlagerfestivalen kan köra upp sig självt.

    SvaraRadera
  3. jag har lagt den i mappen. jag älskar luuk, och eurovision. så det så.

    SvaraRadera