lördag 16 februari 2008

Overdosing with you

I will always be your soldier
Igår firades min Paulin som fyller 17 år imorgon.
Den flickan var nog min räddning här i livet. Jag ska inte gå in på den punkten,
men jag hoppas hon vet om hur mycket hon betyder för mig.

Runt 19.00 ska jag befinna mig hos fröken Nilsson som ska blondera mig.
Och till det ska vi inspektera melodifestivalen. Carola ska medverka, det är nästan så man tycker synd om kvinnan. Hennes fans består av pensionärer som är på vippen till självaste döden. När de har dött så blir hon så gott som död även hon.

Veckan framöver består alltså av mycket jobb och lite umgänge. Känns lite hårt nu innan pengarna har fallit in på kontot. Men skrattar bäst som skrattar sist!
/dina

2 kommentarer:

  1. jag älskar dig pysen. hm.. min mamma gillar carola.

    SvaraRadera
  2. det är pensionärerna och din mamma. (min också) <3

    SvaraRadera