tisdag 26 februari 2008

Once more, just before I leave it all

det är läskigt när man cyklar hem runt 24.00 och två bilar försöker diskret köra ut från funkaboskolans parkering. De såg mig, tänk om de har pistol och tänker skjuta mig?

paranoia kanske det kallas?

nu ska jag sova./ dina

Nu har jag fått lite sömn. Sitter i vår datasal och ska tydligen försöka komma igång med mitt svenskaarbete. Men jag kan försäkra er om att det är en ren omöjlighet. Det är sådant man bara känner, går det inte så går det inte. Och dessutom så har jag det lilla jag börjat med hemma i min dator.
Jag vill dricka kaffe. Jag drack en kopp innan för jag kom en timme tidigare till skolan. Satte mig på en bänk med en bok. Jag har börjat läsa Illusionen om gud nu. Jag tycker den är svår, jobbigt språk. Väldigt ansträngande att koncentrera sig, men ytterst intressant. Jag är spänd på vad jag har för åsikter när jag äntligen läst klart den. Sen kom Ida, Gustav och några fler utav mina vänner. Jag ska få med dem till Siesta, det skulle vara väldigt roligt. Och på lördag hoppas jag på att få umgås med tjejerna igen. Saknar och älskar dem.
/dina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar