lördag 23 februari 2008

Jag är hos dig igen

Vänner är inte det lättaste, visst fan vet jag det. Men "vi" var ändå 11 st, och så fort en missköter sitt engagemang i gruppen så är den personen på något sett utesluten. Om det händer saker i personens liv som inte liknar de andras händelser för tillfället blir det plötsligt väldigt svårt för de resterande 10 personerna att fortsätta visa att de finns för person nr 11 och försöker förstå.
Nr 11 är ledsen, hon har betett sig som en skit och hon vet det. Men hon tycker fortfarande inte synd om 1-10, de har alltid varandra. /dina

24/2 - 08
(ni behöver inte bry er om det jag tidigare skrev igår kväll. ibland behöver man bara vara ledsen och det kändes bra att skriva. Då kanske du tänker att jag inte behöver publicera en sådan text så slipper ni läsa det, men det känns faktiskt också bra ibland, att ni får se att jag inte alltid mår bra.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar