måndag 4 februari 2008

Fett eller bebis?

Nästan så man börjar undra va.
Därför har jag bestämt mig att ge allt jag har i mig till
dagens träning. Sen får vi se, fett eller bebis.

Ganska lång skoldag idag, dock börjar min vecka alltid med sovmorgon.
Men säga att sista lektionen (engelska) tar emot är en underdrift.
Jag har en tendens att slå huvudet i bordet så fort jag inte vill leva mer för att
lektionerna är så outhärdliga. Blev nog lite för många gånger idag, märkte inte
för så länge sedan att jag har en öm punkt på högra sidan av pannan.
Och fastan har ju börjat, vad ska jag fasta på tänkte jag i söndags.
Sötsaker som jag köper i Lars Kagg's café blev det självklara och mest nödvändiga allternativet jag kom fram till då jag spenderade runt 300 kr på liknande under hela januari månad.
Idag kan ni nog gissa vad jag gjorde..
/dina

2 kommentarer:

  1. 1. varken fett eller bebis på dig.
    2. akta ditt huvud
    3. sötsaker är sjukt gott!
    4. jag tycker om dig väldigt mycket<3

    SvaraRadera
  2. ibland vill jag äta dig! :D
    så bra så bra är du!<3

    SvaraRadera