torsdag 12 februari 2009

Destroy everything you touch



Den biorullande filmen Mammut påminde inte bara Emilia om en bra existerande låt. Det var inte bara Emilia som kännde att hon ville lägga upp Ladytrons låt på sin blogg. Jag vet inte om det bara är jag, egentligen tycker jag inte om att lägga upp musik här. Men min påhittade fanatiker, Omar, tar all min tid och ork. Textkommunikation B suger musten ur allt vad det gäller min förmåga och lust till att skriva. Denna tragedi drabbar som du märker dinaintetina.blogspot.com och därför, på grund av den tragiska och förhoppningsvis tillfälliga skrivarförakten, lägger jag upp musik den här gången. (Jag har även lagt upp "Min minut" på youtube. För att se den, klicka på "Min minut" högst upp i vänsterspalten.) /dina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar