torsdag 17 januari 2008

Mareld



Jag försöker vara så lugn och sansad som jag bara kan, men kan samtidigt inte undgå den
starka känslan av att vilja skada någon, låt oss säga tandregleraren och mor t.ex.
Jag känner mig för frustrerad just nu märker jag, så jag beslutar att återkomma
senare ikväll.

På återseende. /dina


När lugnet lagt sig.

Läget är så att jag var inkallad till tandregleraren idag för diskussion om eventuell rälls på fyra tänder i min nedre käke på höger sida.
(för jag har en tand som har någon form av fettma och får helt enkelt inte plats mellan de andra tänderna.) Men efter en timmes tjat om hur fantastiskt fina tänder jag har och hur bra de sitter osv så har jag plötsligt en tid den 12 februari för att sätta dit fanskapet! Kan någon tala om hur det gick till? Och mor ska jag inte tala om, no time.
Imorgon är det Philip & Dina kväll, något jag ser fram emot så otroligt. Behöver min tid med dig snygga männsika.
Musiklektionerna börjar dra ner min lycka i sång och instrumentspelande, så komplicerat.
Och idag kom jag på mig själv med att titta runt 20 ggr om Kajsa bloggat. Jag känner en viss besatthet.

En sista notering: Rassle i sommar, ja tack!
/dina

2 kommentarer:

  1. "Och idag kom jag på mig själv med att titta runt 20 ggr om Kajsa bloggat. Jag känner en viss besatthet."
    hahahahaha!
    glad jag blir :D
    (pinsamt om det inte är jag Kajsa du menar.... hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm)

    SvaraRadera
  2. men såklart jag menar fröken nilsson! :D :D

    SvaraRadera